پلمپ یک درمانگاه در سیرجان پس از مرگ مشکوک دو نفر

پلمپ یک درمانگاه در سیرجان پس از مرگ مشکوک دو نفر

 محسن نیک‌ورز در این‌باره اظهار کرد: در پی انتشار خبر فوت دو نفر در بازه زمانی چند هفته‌ای در یک درمانگاه خصوصی شهر سیرجان و پس از تزریق آمپول ویتامین ث و سفتریاکسون، این درمانگاه تا رفع نواقص پلمپ شد. وی افزود: تا رفع نواقص فنی از جمله امکانات مربوط به اتاق احیاء، تامین برخی […]

 محسن نیک‌ورز در این‌باره اظهار کرد: در پی انتشار خبر فوت دو نفر در بازه زمانی چند هفته‌ای در یک درمانگاه خصوصی شهر سیرجان و پس از تزریق آمپول ویتامین ث و سفتریاکسون، این درمانگاه تا رفع نواقص پلمپ شد.

وی افزود: تا رفع نواقص فنی از جمله امکانات مربوط به اتاق احیاء، تامین برخی دستگاه‌های لازم بیمارستانی، تامین نیروهای لازم درمان و نیز رفع نقص مراحل ارجاع و اداری، این درمانگاه همچنان تعطیل خواهد بود و حق هیچگونه فعالیتی ندارد.

نیک‌ورز گفت: با مشخص‌شدن علت و عوامل فوت این دو شهروند، شناسایی مسبب یا مقصرین نیز در دستور کار قضایی است که با تکمیل مراحل قانونی با مسببین و مقصرین برخورد قاطع خواهد شد.

رضوی رییس نظام پزشکی شهرستان سیرجان نیز جان‌باختن دو نفر در این درمانگاه طی مدت یک ماه گذشته را تایید کرد و گفت: پس از تزریق آمپول ویتامین ث و آمپول سفتریاکسون این دو بیمار جان خود را در این درمانگاه از دست دادند که مراحل کارشناسی در این زمینه در دست اقدام است.