روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر:

دریافت مجوز بزرگ مقیاس هوشمند توسط شرکت گهر ترابر سیرجان بعنوان نخستین شرکت حمل و نقل در استان کرمان و سیزدهمین شرکت در ایران

دریافت مجوز بزرگ مقیاس هوشمند توسط شرکت گهر ترابر سیرجان بعنوان نخستین شرکت حمل و نقل در استان کرمان و سیزدهمین شرکت در ایران

شرکت گهرترابر پس از اخذ مجوزهای لازم و احراز شرایط مربوطه، توانست مجوز فعالیت خود را از شرکت حمل‌ونقل سراسری به «شرکت حمل‌ونقل بزرگ مقیاس هوشمند» تبدیل نماید که بر اساس آن، این شرکت از این پس اجازه اعلام بار، صدور حواله و بارنامه‌ی الکترونیکی را بصورت مستقل در سرتاسر کشور خواهد داشت.

مهندس امیرعلی نجمی‌نوری مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: شرکت گهرترابر پس از اخذ مجوزهای لازم و احراز شرایط مربوطه، توانست مجوز فعالیت خود را از شرکت حمل‌ونقل سراسری به «شرکت حمل‌ونقل بزرگ مقیاس هوشمند» تبدیل نماید که بر اساس آن، این شرکت از این پس اجازه اعلام بار، صدور حواله و بارنامه‌ی الکترونیکی را بصورت مستقل در سرتاسر کشور خواهد داشت.
وی در خصوص تشریح کارکرد فرآیندهای حمل پس از اخذ این مجوز افزود: کاربر به عنوان صاحب بار از طریق سایت یا نرم‌افزار اقدام به ثبت بار، تعیین مبدأ و مقصد، نوع بار و نوع وسیله حمل‌ونقل می‌کند. پس از طی فرآیندهای تعریف شده حواله، بارنامه و بیمه‌نامه بصورت کاملا الکترونیک صادر و حمل محموله آغاز می‌گردد.
مهندس نجمی‌نوری با اشاره به مزایای بزرگ مقیاس شدن شرکت های حمل ونقلی اظهار داشت: با الکترونیکی شدن فرایند صدور بارنامه، مراجعه‌ی حضوری و تلاش برای دریافت بارنامه فیزیکی حذف می‌شود و امکان صدور بارنامه از یک نقطه به تمام نقاط کشور فراهم می‌گردد.