توقیف ۲۸۱ خودرو و موتورسیکلت طی یک ماه اخیر در سیرجان

توقیف ۲۸۱ خودرو و موتورسیکلت طی یک ماه اخیر در سیرجان

فرماندهی انتظامی سیرجان از توقیف ۲۸۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در نقاط پرترافیک شهری و اطراف مراکز تفریحی شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیرجان، فرماندهی انتظامی سیرجان از توقیف ۲۸۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در نقاط پرترافیک شهری و اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله اطراف پیست پیاده‌روی و بلوار شهید چمران و سید جمال‌الدین اسدآبادی، میدان نیروی دریایی و تقاطع هجرت در اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه‌ساز و انتظام‌بخشی به مراکز تفریحی این شهرستان طی یک ماه اخیر خبر داد.

جواد خواجه پور با اشاره اجرای طرح انتظام بخشی و تأمین نظم و امنیت مراکز تفریحی و بوستان ها با هدف افزایش احساس امنیت و ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان گفت: یکی از معضلاتی که این روزها بیشتر در اطراف مراکز تفریحی شهرستان از جمله پیست پیاده‌روی شهید چمران مشاهده می‌شود؛ انجام حرکات نمایشی و حادثه‌ساز توسط برخی افراد در انظار عمومی برای بروز هیجانات کاذب و خودنمایی است.

او افزود: در این رابطه اخیراً طرح‌های انتظامی با هدف ایجاد بستری مساعد برای انجام امور تفریحی شهروندان در این مراکز افزایش یافت. پلیس در برخورد با رانندگان حادثه‌ساز قاطع می‌باشد و در چارچوب قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

خواجه پور در ادامه گفت: این طرح به طور مستمر به منظور نظم‌دادن و با بهره‌گیری از دوربین‌های ثابت و سیار کنترل تخلف، گشت‌های محسوس و نامحسوس و توقیف خودروهای دارای تخلف و حرکات نمایشی ادامه خواهد داشت و این افراد بنا به نوع تخلف در صورت مقصربودن در وقوع تصادف، به مراجع قضایی نیز معرفی خواهند شد.