مدیر آکادمی باشگاه گل‌گهر؛ از نخبگان رشته‌های ورزشی در سیرجان حمایت می‌کنیم

مدیر آکادمی باشگاه گل‌گهر؛ از نخبگان رشته‌های ورزشی در سیرجان حمایت می‌کنیم

مدیر آکادمی باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: سابقه فعالیت آکادمی قهرمانی گل‌گهر ۹ سال می‌باشد و هم‌اکنون آکادمی‌های فعال در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی و دو و میدانی فعالیت می‌کنند.

به گزارش آوای سیرجان، مدیر آکادمی باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: سابقه فعالیت آکادمی قهرمانی گل‌گهر ۹ سال می‌باشد و هم‌اکنون آکادمی‌های فعال در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی و دو و میدانی فعالیت می‌کنند؛ همچنین ورزشکاران نخبه شهرستان در رشته‌های جودو، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری، تیر و کمان، ژیمناستیک و غیره نیز تحت حمایت باشگاه قرار دارند.

عابدینی افزود:کلاس‌های آکادمی با بکارگیری ۱۲۲ نفر از برترین مربیان ورزش شهرستان آغاز به کار کردند و در حال حاضر ۱۳۰۰ نفر از ورزشکاران دختر و پسر در گروه سنی ۸ تا ۱۸ سال تحت آموزش قرار دارند.

او ادامه داد: تا‌ کنون چندین ورزشکار جوان آکادمی گل‌گهر به اردوهای تیم‌های ملی کشور در رشته‌های بسکتبال و کشتی دعوت و بعضاً عضو شدند و در مسابقات تیم ملی مدال‌آوری داشته‌اند؛ ضمن اینکه معرفی ورزشکاران مختلف به تیم‌های بزرگسالان کشور در تمامی رشته‌های آکادمی را نیز داشته‌ایم.

عابدینی اضافه‌کرد: پایه‌گذاری و توسعه ورزش با افزایش زیرساخت‌ها از جمله: احداث سالن‌های اختصاصی ورزش‌های آکادمی، مرکز پزشکی ورزشی مجهز به تجهیزات و علم روز دنیا، تاسیس مراکز شناسایی و رشد ورزشکار، بالابردن سطح دانش فنی مربیان و معلمان ورزش شهرستان با برگزاری دوره‌های جامع آموزشی، حمایت از نخبگان سایر رشته‌های ورزشی و همچنین توجه ویژه آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان به توسعه ورزش کودکان، نوجوانان و آینده سازی و قهرمان پروری از برنامه‌های آینده ما برای آکادمی باشگاه گل‌گهر هستند.

او در پایان گفت: همه کودکان و نوجوانان دختر و پسر سیرجانی می‌توانند با مراجعه به سایت academy.ggsport. ir در آکادمی مدنظر و یا فراخوان استعدادیابی اعلام شده ثبت نام نمایند و یا از طریق پنل استعدادیابی بلندقامتان در تست گیری مربوطه شرکت نمایند.