درمانگاه داندانپزشکی بسیجیان سیرجان افتتاح شد

درمانگاه داندانپزشکی بسیجیان سیرجان افتتاح شد

درمانگاه دندانپزشکی بسیجیان سیرجان امروز یکشنبه با حضور مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به‌گزارش آوای سیرجان، کلینیک دندانپزشکی سیرجان با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیز شده است و انواع خدمات دندانپزشکی را به مراجعان ارائه می دهد.

مدیرعامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در این مراسم گفت: طی سه سال گذشته مراکز و پایگاه‌های بهداشتی و درمانی ما از ۴۸ مرکز به ۱۵۲ مرکز رسیده است و مراکز ایجاد شده با حمایت خیرین و کمک های مردمی و همچنین در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی برخی مراکز صنعتی بوده است.

عیسی مالمیر افزود: درحوزه سلامت هدف گذاری های خوبی شده است و در حوزه تعالی جمعیت و درمان زوج های نابارور توانستیم یک جهش ۳۰۰ درصدی داشته باشیم و از درمان سالی سه هزار زوج به درمان سالی ۳۰۰ هزار زوج ارتقاء پیدا کنیم و این هم با کمک مردم و حمایت خیرین محقق شد.

وی تصریح کرد: مصمم هستیم تا پایان برنامه توسعه هفتم تعداد درمانگاههای ما در سطح کشور از ۱۵۲ مرکز فعلی به ۵۰۰ مرکز برسانیم و تا به امروز ۹۱ طرح و پروژه را در حال ساخت داریم که سه درمانگاه بزرگ در حد مرکز جراحی محدود را در کرمان طراحی کردیم که ساخته شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز بیان کرد: با توجه به اینکه رویکردهای رییس جمهور شهید آیت الله رییسی مبحث خدمت به مردم بود، امروز هم بحث خدمت و مدیریت جهادی در دستور کار است.

سردار محمد علی نظری افزود: امروز در استان کرمان به همت موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور ما سه مجتمع درمانی مشتمل بر ۲ مرکز دندانپزشکی و یک مرکز درمانی عمومی اطفال و زنان را افتتاح کردیم و جمعا در استان هشت مجتمع دندانپزشکی و درمانی را به کمک بنیاد تعاون بسیج و مردم راه اندازی کردیم.

وی تاکید کرد: زمین مورد نیاز، زیر ساخت ها و اعتبارات تعدادی از مجتمع های پزشکی که به افزایش سلامت مردم ارتباط دارند، نیز در سطح استان کرمان آماده شده است تا پس از طی مراحل اداری عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

سردار نظری خاطر نشان کرد : امروز سه مجتمع درمانی در سطح استان افتتاح شدند و فعالیت های درمانی خود را آغاز کردند که برای این سه مرکز ۲۵ میلیارد ریال تامین اعتبار شد که یکی از این مراکز کلینینک دندانپزشکی سیرجان است که به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

سیرجان در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.