تعهد و همدلی رمز پیشرفت‌‌ها و دستاوردهای جهان‌فولاد

تعهد و همدلی رمز پیشرفت‌‌ها و دستاوردهای جهان‌فولاد

مراسم جشن روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت جهان‌فولاد شب گذشته، مورخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش آوای سیرجان به نقل از روابط عمومی جهان فولاد سیرجان؛ مراسم جشن روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت جهان‌فولاد شب گذشته، مورخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه در دهکده گردشگری گهرپارک با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان، کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل جهان‌فولاد ضمن گرامیداشت مقدم کارکنان و خانواده ایشان، با اشاره‌ای کوتاه به دستاوردهای این شرکت گفت: به لطف خداوند و با تلاش همکاران در سال ۱۴۰۲ در حوزه تولید محصولات، شاهد رشد تولید و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای، سریعتر از میانگین کشوری بودیم و بزودی طرح ملی احیا شماره ۲ با مدت زمان کمتر از ۳ سال به بهره‌برداری می‌رسد و موفقیت‌های فراوانی را در حوزه‌های مختلف از جمله کسب تندیس ۲ ستاره تعالی و رتبه نخست ملی در جشنواره کشوری امتنان تجربه کردیم.

علی پورمعصومی در ادامه افزود: جا دارد از همه کارکنان زحمتکش جهان‌فولاد که دلیل پیشرفت شرکت بوده‌اند و از اعضای محترم هیات مدیره که با حمایت و درایت ایشان اتفاقات خوبی در زمینه‌های اجتماعی و رفاهی شرکت رخ داده، به طور ویژه تشکر کنم. همچنین می‌بایست از حمایت سهامداران خاصه مدیرعامل هلدینگ گل‌گهر که در تمامی زمینه‌ها شاهد حمایت ایشان از شرکت‌های منطقه گل‌گهر و شهر سیرجان در جهت اعتلای کشور هستیم، تقدیر نمایم.

در ادامه این مراسم، سید عبدالحمید هاشمی‌ثمره؛ رئیس هیات مدیره جهان‌فولاد ضمن تبریک روز کارگر و دهه کرامت به حاضران؛ تلاش، پشتکار و همدلی میان مدیران و کارکنان جهان‌‌فولاد را رمز پیشرفت و دستاوردهای بزرگ این شرکت برشمرد و افزود: سطح همدلی و کوشش‌های خستگی‌ناپذیر شما مثال‌زدنی‌ و مایه فخر و مباهات است.

تجلیل از کارگران نمونه، اجرای برنامه‌های شاد، موسیقی، نورافشانی و در نهایت کنسرت سالار عقیلی حسن ختام مراسم جشن روز کارگر شرکت جهان‌فولاد بود.