کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای سلیمانیه از توابع شهرستان سیرجان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای سلیمانیه از توابع شهرستان سیرجان به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز «مولانا ۲۸ » در روستای سلیمانیه از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر خیر اندیش « حاج حسین عباسلو» به زمین زده شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرجان، مدیر […]

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز «مولانا ۲۸ » در روستای سلیمانیه از توابع شهرستان سیرجان به همت خیر خیر اندیش « حاج حسین عباسلو» به زمین زده شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرجان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن تبریک عید مبعث گفت: در شهرستان سیرجان با توجه رشد جمعیتی و مهاجرت نیاز ساخت و ساز منازل مسکونی در مناطق تابعه گسترش یافته است که ما باید همان گونه که به فکر فراهم سازی ساخت مسکن در این مناطق هستیم به فکر ساخت مدرسه در این شهرک ها و منازل جدید باشیم تا این مردم در آینده برای مدرسه بچه هایشان دچار مشکل نشوند.

اکبر محیا پور ادامه داد: تخصیص زمین آموزشی برای شهرک ها و مجتمع مسکونی در حال ساخت امری ضروری است که باید در آینده با توجه به نیاز در این زمین ها مدرسه ساخته و از ایجاد مشکل برای اهالی این شهرک های جدید جلوگیری شود.

بر پایه این گزارش: کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز « مولانا ۲۸» با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با حضور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، بخشدار مرکزی و جمعی از خیران، مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان در روستای سلیمانیه سیرجان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.\