هشدار دادستان سیرجان درباره اخبار مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

هشدار دادستان سیرجان درباره اخبار مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

دادستان سیرجان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، به چهره‌های سیاسی، ستادهای انتخاباتی، رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی هشدار داد و درخواست کرد که نسبت به رعایت قانون تا پایان فرآیند انتخابات، تمکین داشته باشند.

به گزارش آوای سیرجان، دادستان سیرجان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، به چهره‌های سیاسی، ستادهای انتخاباتی، رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی هشدار داد و درخواست کرد که نسبت به رعایت قانون تا پایان فرآیند انتخابات، تمکین داشته باشند و از بیان اخبار، اظهارات بی‌مبنا، غیرمستند و همچنین هرگونه اعلام غیررسمی و زودهنگام نتایج انتخابات خودداری کنند.

دادستان سیرجان تصریح کرد: قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور، هرگونه اقدام رسانه‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی و القای پیروزی زودهنگام یک کاندیدا شود، تحت پیگرد خواهد گرفت.

مجتبی قدیمی تأکید کرد: رأی مردم حق‌الناس است از این رو در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش رأی، بدون هیچ اغماضی و براساس قانون با متخلفان به شدت برخورد خواهیم کرد.

مدعی‌العموم سیرجان افزود: ضابطین قضائی در حوزه‌های اخذ رأی حضور دارند تا از بروز تخلفات جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پایان زمان مجاز تبلیغات چه در فضای مجازی و چه حقیقی ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه مورخ چهاردهم تیرماه بوده است و هر گونه تبلیغات در تایم سکوت تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی جرم تلقی می‌گردد و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان