رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران نابینا و کم‌بینای سیرجان به میمنت دهه کرامت

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران نابینا و کم‌بینای سیرجان به میمنت دهه کرامت

تیم دوچرخه‌سواری نابینایان و کم‌بینایان سیرجان امروز از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای سیرجان به مسافت ۵ کیلومتر رکاب زدند. رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران نابینا و کم‌بینای سیرجان به میمنت دهه کرامتروشندل رضا غیاثی مسؤول این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم دوچرخه‌سواری کم‌بینایان و نابینایان سیرجان اولین تیم در استان کرمان است […]

تیم دوچرخه‌سواری نابینایان و کم‌بینایان سیرجان امروز از گلزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای سیرجان به مسافت ۵ کیلومتر رکاب زدند.

رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران نابینا و کم‌بینای سیرجان به میمنت دهه کرامت
روشندل رضا غیاثی مسؤول این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تیم دوچرخه‌سواری کم‌بینایان و نابینایان سیرجان اولین تیم در استان کرمان است که امروز به میمنت ایام پربرکت میلاد حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت برای نخستین بار رکاب‌زنی خود را به مسافت 5 کیلومتر و از مرقد مطهر شهدای گمنام تا گلزار شهدای سیرجان انجام دادند.

وی افزود: این حرکت ورزشی با هدف ایجاد شور و امید و نشاط بین جامعه هدف برگزار شد و توجه به این نکته مهم که ورزش با دل روشن و رسیدن به این اصل مهم که محدودیت‌ها مانعی برای افتخارآفرینی نمی‌شود.

در ابتدای این ورزش رکاب‌زنی روشندلان با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند و در پایان هم آنان با حضور در گلزار شهدای سیرجان قبور شهدای سیرجان را گلباران کردند.

در این رکاب‌زنی ۶ نفر نابینا با همکاری ۶ نفر راهنما با دوچرخه‌های مخصوص نابینایان و کم‌بینایان مسیر را طی کردند.