رئیس اداره مخابرات خبر داد: تجهیز ۱۸ سایت به اینترنت 5G در سیرجان

رئیس اداره مخابرات خبر داد: تجهیز ۱۸ سایت به اینترنت 5G در سیرجان

رئیس اداره مخابرات سیرجان گفت: ۱۸ سایت را در سطح شهر سیرجان به اینترنت (5G) مجهز کرده‌ایم و مشترکین امکان بهره‌برداری از این سایت‌ها را دارند.

به گزارش آوای سیرجان، رئیس اداره مخابرات سیرجان گفت: ۱۸ سایت را در سطح شهر سیرجان به اینترنت (5G) مجهز کرده‌ایم و مشترکین امکان بهره‌برداری از این سایت‌ها را دارند.

کاشانی ادامه‌داد: برای بهبود وضعیت اینترنت در سیرجان ۱۹ سایت همراه اول در حال نصب داریم؛ ۶ سایت به مرحله بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند. مطمئناً نصب این سایت‌ها در سرعت اینترنت تأثیر زیادی خواهد داشت.

وی افزود: موضوع بسیار مهم ممانعت مردم می‌باشد؛ در بسیاری از مکان‌های سطح شهر سیرجان می‌خواهیم سایت نصب و مشکل مردم را حل کنیم؛ اما مردم به دلایل واهی سرطان‌زا بودن و غیره جلوگیری می‌کنند و این باعث تعویق روند پروژه می‌شود.

رئیس اداره مخابرات سیرجان در پایان گفت: در همه مناطق دنیا از این سایت‌ها استفاده می‌کنند. به مردم توصیه می‌کنم در این زمینه با اپراتورها همکاری کنند؛ مردم باید سطح آگاهی‌شان را بالا ببرند و بایستی به مدرک استناد کرد. تمام مدارک مبنی بر اینکه این سایت‌ها هیچگونه زیان انسانی ندارند؛ در شورای تأمین، فرمانداری، شهرداری و غیره وجود دارد.