تحقق برنامه اشتغال در سیرجان

تحقق برنامه اشتغال در سیرجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید سیرجان گفت: ۹ هزار نفر در سال جاری سهمیه اشتغال این شهرستان بوده است که ۵۰ در صد در نیمه اول سال محقق شده است. آقای حسین مهرابی با اعلام اینکه ایجاد اشتغال در اقتصاد استان […]

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید سیرجان گفت: ۹ هزار نفر در سال جاری سهمیه اشتغال این شهرستان بوده است که ۵۰ در صد در نیمه اول سال محقق شده است.

آقای حسین مهرابی با اعلام اینکه ایجاد اشتغال در اقتصاد استان بسیار مهم هست افزود: استان کرمان امسال ۶۳ هزار نفر سهمیه اشتغال را داشته است که تا کنون رشد خوبی داشته است تحقق سهمیه را رقم زده و شهرستان سیرجان نیز از این آمار سهمیه ۹ هزار نفری دارد که تا پایان سال محقق می‌شود.

 

وی افزود:امسال اعتبارات خوب تبصره ۱۸ و ۱۶ و رونق تولید به استان کرمان تخصیص یافته و به صورت جدی پیگیر اشتغال هستیم و برای رفع موانع تولید هم گام‌های اساسی برداشته شده است و جلسات منطقه‌ای رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان برگزار کرده ایم.

آقای شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم گفت: بیش از ده میلیارد تومان از موارد قانونی تبضره ۱۸ برای رفع موانع تولید اختصاص یافته و سیرجان هم تا به امروز رتبه سوم اشتغال استان را بعد از بافت و بردسیر کسب کرده است.