برگزاری سمینار مدیریت روابط عمومی توسط معراج اندیشه گل‌گهر

برگزاری سمینار مدیریت روابط عمومی توسط معراج اندیشه گل‌گهر

سمینار آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک روابط عمومی با تدریس حمید شکری خانقاه از اساتید برجسته حوزه روابط عمومی در کشور به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر برگزار شد.

به گزارش آوای سیرجان، سمینار آموزشی مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک روابط عمومی با تدریس حمید شکری خانقاه از اساتید برجسته حوزه روابط عمومی در کشور و حضور جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان سیرجان و به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل گهر برگزار شد.

شرکت کنندگان در این سمینار با مباحث مهمی چون تعریف تخصصی روابط عمومی،‌مهارت‌های روابط عمومی موثر و توانمند، شناخت مسئله و هدف گذاری در روابط عمومی، تنظیم نقشه راه، حل تعارضات، مهندسی ارتباطات، پیدا کردن نقطه اتصال، ماتریس گرمی – شایستگی، ویژگی‌های ارتباطات اثربخش، ویژگی‌های روابط قدرتمند، شبکه سازی در روابط عمومی و… آشنا شدند.

این سمینار آموزشی به صورت تعاملی و پرسش و پاسخ بین شرکت کنندگان برگزار شد. شکری خانقاه در خصوص سمینار برگزار شده گفت: در این سمینار تلاش شد تا نکات کلیدی و اصلی برای ایجاد یک روابط عمومی هوشمند و توانا آموزش داده شود. هدف اصلی این بود که شرکت کنندگان در این سمینار بتوانند با یک برنامه‌ریزی استراتژیک و اصولی؛ روابط عمومی‌های سازمان‌های خود را به یک روابط عمومی قدرتمند، پویا، تاثیرگذار و کاربردی تبدیل نمایند.