امام جمعه سیرجان: شهریه مدارس افزایش بی رویه‌ای داشته است

امام جمعه سیرجان: شهریه مدارس افزایش بی رویه‌ای داشته است

امام جمعه سیرجان گفت: این روزها که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم، از مؤمنین درخواست دارم در حد توانشان برای رفع نیازهای دانش‌آموزان محروم و مستضعف تلاش کنند. متأسفانه شهریه مدارس نیز افزایش بی‌رویه‌ای داشته و بسیاری از خانواده‌ها در تأمین شهریه مدارس فرزندان خود ناتوان هستند.

به گزارش آوای سیرجان، امام جمعه سیرجان در خطبه‌‌های نماز جمعه گفت: این روزها که در آستانه سال تحصیلی جدید هستیم، از مؤمنین درخواست دارم در حد توانشان برای رفع نیازهای دانش‌آموزان محروم و مستضعف تلاش کنند. متأسفانه شهریه مدارس نیز افزایش بی‌رویه‌ای داشته و بسیاری از خانواده‌ها در تأمین شهریه مدارس فرزندان خود ناتوان هستند. امیدواریم وزارت محترم آموزش و پرورش در این زمینه یک تصمیم جدّی و اقدام اساسی انجام دهد.

عباس مسلمی‌زاده بیان کرد: از مؤمنینی که توان مالی دارند تقاضا می‌کنم که در ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور احداث زائرسرا برای زائران شهرستان سیرجان در کربلای مُعلّی و مشهد مقدّس تلاش کرده و یاری رسانند.

وی افزود: از مسئولان امر تقاضا می‌کنم به مشکل تأمین سوخت و رفع ایرادات پمپ بنزین‌های شهرستان سیرجان رسیدگی کرده و مشکل آن‌ها را برطرف نمایند.